«

»

Administrationsaftale med STOFA

Dalumgård Antenne Laug og Stofa har indgået aftale om, at Stofa fremover håndterer administration, kundeservice og opkrævning af kontingent hos vore medlemmer. Stofa har i forvejen en meget stor del af vore medlemmer som kunder på bredbånd (Internet), VoiP (fastnet telefoni), digital-tv (Smart tv-boks) og Stofa Mobil.

Du er selvfølgelig fortsat medlem af Dalumgård Antenne Laug. Samarbejdet betyder blot, at du i fremtiden skal kontakte Stofa på 88 30 30 30, hvis du har spørgsmål til din tilslutning. Det kan f.eks. være fakturaspørgsmål, skift til anden programpakke, fejlmelding mv.

Før du kontakter Stofa for at fejlmelde dit tv-signal, er det en god hjælp først at kigge på www.stofa.dk/signal . Forefindes fejlen i nettet i vejen, retter Stofa fejlen uden udgift for dig.

Stofa Kundeservice har åbent mandag-fredag fra kl. 8.00 til 19.00 på telefon 88 30 30 30.

Stofa Teknisk Support har åbent hver dag fra kl. 8.00 til kl. 22.00 på telefon 88 30 30 20.

Du kan også kontakte Stofas kundeservice pr. mail via www.stofa.dk/kundeservice.

Opkrævning for Kabel-TV-tilslutningen sker kvartalsvis:

Pakke 1                                                      191,55 kr./måned fra 1.9.2016

Pakke 1+2                                                  335,- kr./måned fra 1.1.2016

Pakke 1+2+3                                              554,70 kr./måned fra 1.9.2016

 

Er du tilmeldt Betalingsservice, sker din opkrævning fuldstændig som før. Du skal derfor ikke foretage dig noget.

Der opkræves i måneden forud for et kvartal for 3 måneder ad gangen.

Kontingentet reguleres successivt med udefra kommende prisstigninger, fx når ViaSat justerer pr. 1.september, de øvrige udbydere og Copydan pr. 1.januar.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte foreningen på fastnettelefon 88 18 00 52 eller mobil 40 37 27 14. Du kan skrive til os pr. e-mail kontakt@dalumgaard.dk eller brev til: Dalumgård Antenne Laug, Ellekærshaven 46, 5250 Odense SV.

 

Venlig hilsen

Bestyrelsen